Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

vineri, 15 august 2008

DOUA CUVINTE DESPRE ALEXANDRU PARGARU

Emisiunea Codul lui Oreste din seara acestei zile a adus in fata pe tanarul Alexandru Pargaru - clarvazator si clarauditor de copil (acum are 15 ani). Ceea ce a spus printre multe altele a fost exact faptul ca - daca parintii ar fi mai atenti la cele pe care le spun copiii lor, lumea asta ar merge altfel - mult mai bine (sintetic, cuvintele mele). Urmariti daca mai apare pe TV.
11 aprilie 2009
Reluarea temei despre subiecte atinse de Alex Pargaru in emisiunea Codul lui Oreste din 10 aprilie 2009 le gasiti la - http://cristiana-blogulunuiomcuminte.blogspot.com/2009/04/cateva-aspecte-detaliate-de-alexandru.html
7. iunie.2009
Citiţi şi articolul de azi, 7 iunie 2009, la adresa:
http://cristiana-blogulunuiomcuminte.blogspot.com/2009/06/pe-scurt-din-emisiunea-codul-lui-oreste.html





9 comentarii:

Anonim spunea...

As dori sa iau legatura cu Alexandru , daca ii stie cineva adresa de mail,idu de mess, sau un nr de telefon, va rog scrieti-mi pe adresa mea de mail gadjomatto@yahoo.com va multumesc

Cristiana spunea...

Dan, voi cauta chiar eu sa gasesc o solutie la rugamintea ta, dar cred ca cel mai bun lucru pe care il poti face este sa intri pe www.ezoterism.com sau www.gardianul sectia ezoterism si sa intrebi acolo.
De asemenea, dna Marioara Murarescu stiu ca il invita la emisiunea dumneaei, caci Alexandru are un real talent in cantare traditioanala.
Voi intreba si eu pe unde pot.
Iti doresc sa reusesti !! Cu drag, Cristiana

Cristian spunea...

Alexandru este un copil extraordinar.Oamenii au atat de multe de invatat de la el.A venit vremea sa ne aplecam urechea si la ce spun copii nostrii...Ei sunt diamantele noastre pretioase nealterate de societate.Imi place blogul tau.Felicitari!:)

Cristiana spunea...

Multumesc, Cristian!! M-am uitat si eu pe blogul tau si imi place!! Felicitari si din partea mea, pentru tine!!

Cred ca este cazul sa spunem acest lucru, intarit si de tine aici, pe blogul meu, despre copii! Cu cat vom fi mai multi - cu atat mai bine, cred eu.

Este foarte odihnitor sa fiu alaturi de oameni care iubesc tot ceea ce este frumos, si pur, si bun...
Mergem mai departe, Cristian!!

Anonim spunea...

As dori sa iau legatura cu Alexandru ,daca ii stie cineva adresa de mail ,id de mess ,sau nr de telefon ,va rog scrieti-mi pe adresa mea de mail dj_aligator_project2000@yahoo.com ,sau pe ID meu dj_aligator_project2000 va multumesc .

Mari spunea...

As dori sa iau legatura cu Alexandru ,daca ii stie cineva adresa de mail ,id de mess ,sau nr de telefon ,va rog scrieti-mi pe adresa mea de mail dj_aligator_project2000@yahoo.com ,sau pe ID meu dj_aligator_project2000 si ma cheama Mari si am 16 ani si mama mea doreste sa vb cu tine urgent VA MULTUMESC

Anonim spunea...

Bună, Alexandru!
Sunt o admiratoare a ta și a cântecelor tale.Iubesc foarte mult folclorul și datorită profesiei pe care o am( învățătoare) valorific folclorul autentic în rândul copiilor. Am o mare rugăminte la tine: dacă poți să-mi scrii versurile cântecelor: Ce m-aș face mamă, eu?, O lumină mică sunt, Vino, mamă, să mă vezi! pe adresa miluta_28@yahoo.com. Îmi cer scuze că am îndrăznit să cer așa ceva, dar tare mult aș vrea să-i învăț și pe elevii mei cântecele tale pline de sensibilitate.

Cristiana spunea...

Foarte frumos mesajul dvs. si foarte laudabile sunt intentiile dvs., dar... acesta nu este blogul lui Alexandru Pargaru !!!
Cu mult drag am scris despre el. Dar nici nu cred ca stie - nu stiu daca este necesar - pentru ca mesajul dvs. sa ajunga la el.
Este nevoie, cred, sa spun ca avem nevoie de oameni cu dragoste de tara, asa ca dvs., dar invatamantul nostru pune accent, vad bine, pe materiile care croiesc oameni buni pentru munca de jos in cercetarea altor state...
Eu sunt convinsa , totusi, ca se va face multa lumina pe Aleea Noastra !!
Oricum, va doresc toate cele bune!!!

Anonim spunea...

Lasati copiii sa vina la Mine, ca a unora ca acestia este Imparatia cerurilor. ( Matei 19,14)

Multumesc.