Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

joi, 28 august 2008

ATENTIE LA ALIMENTATIA VEGETARIANA !!!

Din experienta mea si a prietenilor mei care au ori regim alimentar impus de sanatatea precara, ori prin incredintare privind beneficitatea sistemului, se poate descoperi chiar in piata producatori care nu prezinta marfa ‘traznet’ (!) ci o marfa modesta, dar… sanatoasa !!! Care fructe, legume sau verdeturi sunt mai micutze, dar cu seva (se vede foarte bine dupa ce capeti un pic de experienta, dupa ce te-ai inarmat cu rabdare sa decelezi ‘falsurile’,etc.) iti faci obisnuinta de a lua hrana sanatoasa. Eu am intrat pe regim vegetarian din necesitate (ficat, pancreas, ulceratii din esofag pana la anus, disfunctii ale tegumentelor… as mai spune dar m-am plictisit doar scriind !!!) asa incat stiu ce inseamna sa mananci ingrasaminte pe paine… Fructele mici (merisoare mici, de … 2 bani…vorba romanului !!!) sunt numai bune pana in primavara, fructele si legumele pamantului mici (dl. Valeriu Popa atragea atentia asupra tzelinei foarte mici, morcovilor foarte mici, etc.) fac mesele cele mai bogate, curate si gustoase !!! Din cauza fructelor si legumelor mari, frumoaaaaaaseeee !!! m-am ingrasat, de asemenea datorita consumului de fructe si legume care NU SUNT ALE PAMANTULUI… MARE ATENTIE, CACI ORGANISMUL NOSTRU MUNCESTE DIN GREU SI SALTA EMISIILE UNDEVA DINCOLO DE NORMAL DUPA CARE CERE, IMPUNE CONSUM ENERGETIC MARIT, etc.
Astfel incat daca nu cunoastem niste alte mici reguli ale functionarii organismului uman, o dam in bara rau de tot cu toate cele… Cred ca aceasta regula este cea mai importanta dintre toate, am auzit-o de la cineva care a avut nevoie de tratamentul dlui V. Popa, apoi am mai citit referiri la sfaturile dansului in revista Formula As. NICAIERI NU AM MAI CITIT ASTFEL DE SFATURI, DE ACEEA LE DAU SI EU MAI DEPARTE
Unde se prinde… se prinde… restul ramane al omului… cum ii este si lui dat, sa invete de la altii sau din experienta proprie…

Pun in atentia voastra urmatoarea adresa:

http://venus.org.ro/

care are, printre altele interesante si practice (si nu numai pentru femei, dupa cate am frunzarit) si cateva atingeri asupra alimentatiei. Interesant de citit - restul este problema fiecaruia.

Niciun comentariu: