Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

sâmbătă, 30 august 2008

DESPRE COACHING

http://www.empower.ro/coaching/ce-este-coaching-ul/

Este o problematica care ramane deschisa in continuare, voi urmari si eu ce se scrie la Empower.ro, la adresa articolului de mai sus. Ceea ce fac acum este sa deschid un subiect si aici, pe acest blog, in ideea ca avem mult de reflectat asupra unor probleme care definesc - sau incep sa defineasca societatea noastra. Unii nici nu doresc sa se intereseze de astfel de probleme, considerand... exact ceea ce am scris si eu mai jos !!..

(gandurile mele pe foaia de comentariu a articolului)

Scoala de Coach aveam impresia ca robotizeaza omul tocmai redefinindu-l astfel dupa reguli impuse, 'lipite', i-ar limita performantele, acele performente care tin mai curand de personalitatea lui... in lipsa de experienta la cei tineri o astfel de scoala ar avea impact pozitiv de la inceput asupra lucrului in echipa, omorand din fasha ceea ce ar fi putut sa se dezvolte 'fara'... Un fel de 'ce stiai este invechit' , 'stai sa vezi ce au facut americanii daca au ajuns sa fie atat de performanti'... Pentru ca oricum marile corporatii nu se sprijina pe stiinta - ci pe conlucrare 'sub centura', in suprastructuri statale care nu sunt catusi de putin teoria conspiratiei. Iar cei de mijloc sunt acceptati de cei situati de-asupra lor, in functie de compromisurile pe care le pot face, iar cei mici sunt inglobati in structuri cu forta... Doar cei foarte mici se descurca modest si tocmai de aceea reusesc sa ramana fericiti, sau macar linistiti... daca nu sunt dispusi sa faca compromisuri mai mari...
Aveam senzatia ca teoria asta a prins la noi, pentru ca nu a existat nici un fel de acceptare a dezvoltarii personalitatii de intreprinzator... si nu avem experienta de intreprinzator, decat in masura in care este vorba despre cei care au trait in mediu socio-profesional sus-pus (ca sa nu zic altceva... nu vreau sa ranesc pe nimeni). Cel putin generatia mea, intre 40 - 60 ani... Ce caut eu aici? Eu stiu bine ca caut, stiu bine ca eu caut sa fac o punte intre generatii, caci multi oameni de varsta mea nu apreciaza tinerii, simtindu-se dati cu agresivitate la o parte... Eu nu ma simt, poate pentru ca lumea se poarta frumos cu mine... nu stiu... valsez prin lume... plutesc ca lebada pe ape... fara naivitate, conducand discutii, initiind excursii de cunoastere... explorand personalitatea celui in compania caruia ma aflu... valorificand partea buna si de-multe-ori-ascunsa-a omului...

Chiar as vrea sa stiu mai multe in acesta directie. Sunt multi oameni in jurul meu care ar putea depasi handicapul social de a nu accepta ceva ce se dezvolta mult inafara lor, si tocmai neparticiparea ca urmare a lipsei de intelegere ii handicapeaza in continuare, adancind prapastii si chiar distrugand orice fel de poduri pe care unii ar dori sa le arunce peste ele...

Niciun comentariu: