Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

luni, 24 decembrie 2018

LA MULŢI ŞI FRUMOŞI ANI !!!


DRAGII MEI,
CU OCAZIA SĂRBĂTORILOR DE CRĂCIUN, SĂ NE DORIM SĂ FIM SĂNĂTOŞI, SĂ FIM BUNI, ALTRUIŞTI, OPTIMIŞTI, PROFUNZI!!! 
SĂ FIM BUCUROŞI DE VIAŢĂ ŞI DE NOI ÎNŞINE, DE CEI DIN JUR ŞI DE CEI DE PRETUTINDENI, PÂNĂ CÂND VREMURILE ŞI CERURILE NE VOR REUNI TUTUROR SUFLETELE DIN NOU!!!
SĂRBĂTORI FERICITE, DRAGII MEI DRAGI ŞI BUNI !!!

Şi un mic post-scriptum!...
O scurtă atenţionare pentru cei ce cred că Iisus nu s-a născut pe un 25 decembrie, ci undeva în primăvară (aprilie sau iunie, acum chiar nu prea contează).
Într-adevăr, această dată a fost stabilită de oameni ai unui timp în care ei aveau nevoie de tăierea tradiţiilor străvechi, ale popoarelor cunoscute de ei la acel moment. A fost politică, aşa este, şi înţelegem astfel că un asemenea aspect arată:
1. O parte pozitivă: stabilirea unui fel de nouă tradiţie comună pentru întreaga Europa la acele timpuri, având la bază un adevăr real – importanţa majoră a lui Iisus pentru toată umanitatea, dar de fapt pentru toată planeta; 
2. Dar da, şi o parte negativă – dar bună totuşi pentru vremurile schimbate de dânsul deja: aceea de a tăia cunoaşterea străveche a unei date cu valoare medie pentru largi teritorii (continentale) privind importanţa solstiţiului de iarnă pentru toate populaţiile, de pe toate continentele. Dar atunci ei nu ştiau ce este pe alte continente, ştiau doar de bazinul Mării Mediterane, şi de la Ocean la munţii Ural. 
Aşa încât SĂRBĂTORIND ACEASTĂ ZI, 25 DECEMBRIE, CEI CE CRED ÎN TRADIŢIILE DACILOR SĂ ŞTIE CĂ EI IUBEAU ACEASTĂ DATĂ, CHIAR DACĂ PENTRU EI CONTA CEL MAI MULT FIX DATA SOLSTIŢIULUI, PE CARE EI O SIMŢEAU ÎN FIECARE AN ÎNTRE 19-20 ŞI 27-28 DECEMBRIE. În toată această perioadă au fost stabilite noi date, de sărbători creştine. Şi voi mai ştiţi încă şi mai multe, acum să ne bucurăm de sărbători !!!
DAR IUBIREA PENTRU HRISTOS, ÎN ACELAŞI TIMP PENTRU STRĂMOŞII NOŞTRI SĂ NE SĂDEASCĂ ÎN SUFLET RESPECTUL PENTRU TOŢI ŞI TOATE, DORINŢELE ÎMPLETITE ALE TUTUROR PENTRU BINELE, BUCURIA, FRUMUSEŢEA ZILELOR NOASTRE, DE DRAGOSTE PENTRU DUMNEZEU ŞI SPERANŢĂ ÎN EL, ACUM ŞI ÎN VECI !!!
LA MULŢI ŞI FRUMOŞI ANI !!!

4 comentarii:

Nima spunea...

Sarbatori binecuvantate! La multi ani! >:D<

Anonim spunea...

Lumina-n suflet ,bucurie-n inima !Pice valul uitarii !O lume in lumina ,o lume care se-ndreapta spre lumina .Sufletul va cante ,mintea sa-l asculte !Sa auziti izvorul soptind si raul la vale doinind .Sa-ntelegeti vrabia ce canta si vulpea cea sireata care-o mananca !Florile , culorile in hora va prinda ,sa-nprumutati in viata ale lor culori .Sa zburati la stele sa vorbiti cu ele si cand acasa ve-ti venii ,sa aveti ce povestii !O lume mai buna pt anul ce va sa vina ! Lumina din suflet va cante din nou si omul pribeag al acestui Pamant sa fie din nou Omul cel Sfant,bucurie-n lume ,adevarul sa coboare pe Pamant ,sa va cante sufletul ,lumina a tot si a toate va cuprinda ,Stravechiul nou sa devina .Sa pasiti cu drag spre lumina !
Te iubesc draga mea draga ,iti multumesc pt tot ce-ai facut pt mine .Sa-ti cante viata draga mea ,sa-ti danseze sufletul ,sa-ntelegi neăntelesul ,sa ne intalnim printre stele ,sa ascultam balada lor ,ce spune cu mult dor poveste demult spusa a ceeace sunt a ceeace esti .

Cristiana spunea...

Nima - draga mea Ina! - îţi mulţumesc din suflet pentru urare! te îmbrăţişez cu mult drag şi îţi doresc şi eu Sărbători fericite în continuare, sănătate şi să ne luminezi, să ne înseninezi, să ne înţelepţeşti gândurile ca întotdeauna !!!
La mulţi şi frumoşi ani, Ina !!!

Cristiana spunea...

"...Sa-ti cante viata draga mea ,sa-ti danseze sufletul ,sa-ntelegi neăntelesul ,sa ne intalnim printre stele ,sa ascultam balada lor ,ce spune cu mult dor poveste demult spusa a ceeace sunt a ceeace esti . ..."
Doamne ce frumoasă urare !!! Aşa mă simt eu, uneori, fericită până la lacrimi, de o bucurie fără margini!!! Şi atunci exact asta spun... că-mi cântă sufletul de drag de toate !!!
Şi mie mi-e drag de tine, Simona şi tocmai de aceea caut să-ţi răspund atunci când nimic nu-mi atinge armonia din suflet, să-ţi transmit şi ţie, şi altora, ceva frumos, ceva interesant... pătrunzător... să ne spunem poveşti minunate şi să dansăm printre stele... alături de îngerii noştri buni şi dragi...
Îţi mulţumesc pentru toate-toate !!! Şi iar îmi cer iertare că... am uitat din nou un răspuns pe undeva... l-am rătăcit printre oameni, drumuri... pieţe... ca un om pierdut prin lume ce sunt... Zâmbesc ghiduş şi aştept iertare !!! căăăă... aşa ştiu eu că de aste sărbători ne iertăm şi ne îmbrăţişăm !!! Ne pupăm obrăjorii !!! Şi iar ne ducem să valsăm printre stele !!!...
Am o urare pentru tine şi o dorinţă pentru mine!!!
Să-ţi înflorească sufletul şi să-ţi ningă cu îngeri cernând lumină în viaţa ta !!! Şi să-mi înseninezi şi mie viaţa şi scrisurile cu povestirile tale atât de frumoase şi dorinţele tale de pătrundere în lumile pline de minuni pe care azi nu le mai putem crede cu toţii - ci numai cei care îşi deschid larg porţile sufletului...
La mulţi şi frumoşi ani, Simona! Şi mai lumesc, aşa... că ne trebuie... SĂNĂTATE MULTĂ DRAGA MEA !!!
La mulţi şi frumoşi ani tuturor celor care ne citesc gândurile acestea atât de frumoase !!!