Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degraba de pasarile care i-au cantat la ferestre... de florile care i-au crescut in fata ochilor, dimineata dupa dimineata, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsa, de ingerii care i-au vorbit intotdeauna despre mosii pamanturilor stravechi si despre tainele ascunse ale omului mereu cautator in trecuturile sale, in prezentul sau si in viitorul catre care se indreapta cu incredere, strabatand valurile eternitatilor...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

Gândul zilei.......

GÂNDUL ZILEI:

Din comunicările ajutătorilor noştri astrali:
Scrierile cu referire la metafizică au o importanţă deosebită în gândirea umană până ce gândirea prin citire va redeveni trăire de amintire...

vineri, 11 ianuarie 2019

18. ALTE CONFUZII LEGATE DE STRUCTURILE PERCEPUTE ÎN CĂLĂTORIILE ASTRALE ŞI FUNCŢIONAREA LOR

Vreau să atrag pe scurt atenţia asupra faptului că se pot face confuzii din multe puncte de vedere, nu numai privind cele legate de percepţii vizuale în peisajul cosmic. Dar pe urmă vom continua cu analiza acestora din urmă, cele vizuale, căci sunt foarte multe confuzii care creează frică cu privire la fenomenologia călătoriilor astrale, care se vor extinde mult în anii următori, în mod spontan, fiind ceva foarte natural să le conştientizăm chiar înafară de visurile pe care le avem în mod constant, pe timpul somnului. 
Pot fi confuzii privind interpretarea imaginilor pe care le avem în timpul meditaţiilor active, care creează confuzii, neîncrederi în propriile forţe şi percepţii. Pot fi confuzii cu privire la percepţii diferite decât cele vizuale, cum ar fi cele de sunet – confundate deseori cu registre de vibraţii: nu sunt încă mulţi oameni care pot percepe sunete, mirosuri, percepţii tactile, dar atunci când sunt, informaţiile primite anterior pot să ne determine neîncrederea în forţele spirituale proprii – ceea ce nu este de loc de dorit, mai ales într-o societate care filtrează în mod meschin informaţiile din alte registre de vibraţii decât cele fizice. 
După o călătorie astrală, reţinem diferite imagini când ne reintegrăm în sistemul nostru corporal, fleşuri (adică imagini scurte, fulgerătoare) privind structuri ale corpurilor noastre, mai ales ale celor învecinate cu corpul astral, cum ar fi corpul dublu eteric – mai apropiat de vibraţia conştienţei noastre fizice şi despre care ştim şi câteva lucruri mai importante (cum ar fi existenţa plexurilor). Iar atenţia noastră se concentrează asupra celor care sunt cele mai cunoscute – cele 7 plexuri de pe partea ventrală (din faţă) a corporalităţii noastre. Din structurile plexurilor (asupra cărora putem reveni, spre cercetare, în alte călătorii de-ale noastre viitoare, când în alte cercetări personale ne vom aminti de aceste plexuri) reţinem ca pe ceva deosebit faptul că din mijlocul unui plex “iese” (creşte) un “cordon” în evidenţă. Mai târziu, în alte călătorii viitoare, vom vedea că este, şi mai ales care este diferenţa dintre un cordon (sau coardă) şi un canal, şi vom înţelege că acela pe care l-am văzut în mijlocul vreunui plex nu este un cordon (sau coardă), ci este un canal amplasat în mijlocul plexului, între canalele care sunt alăturate. Imaginile fiind rapide, şi oricum multe fiind uitate din cauza diferenţei mari de vibraţie între corpul astral şi corpul fizic cu activităţile fiecăruia, reţinem doar ieşirea acelui canal în evidenţă, înafara corpului dublu eteric: mai ales la frunte (“şarpele” frunţii), sau la gât (dezvoltat cu cât este mai dezvoltată vorbirea, emiterea de sunete în viaţa omului) sau plexul central (deşi nu întotdeauna canalul central al manipurei este foarte dezvoltat, mai curând doar la oamenii care îşi dezvoltă în mod echilibrat toate activităţile de care pot fi capabili). Aşadar, conform exprimărilor din literatura ezoterică, omul (orientalul) vede acolo un “lotus” cu “petale” groase, cu un “pistil” în mijloc (deşi fără stamine!). Practicienii din vechime, care au lăsat moştenire cunoaşteri avansate despre corpurile fluidice şi plexurile lor, le-au asociat – spre o mai clară şi bună aducere aminte – unor elemente din viaţa curentă a locului (lotus la orientali, trandafir sau crin la europenii occidentali). S-a ştiut că o metaforă, o comparaţie cu ceva de o deosebită calitate va lăsa o amprentă profundă în conştienţa oamenilor de pretutindeni. Şi, mai departe, unii văd rapid acel “pistil”, de multe ori doar parţial, cât este în partea de câmp cu vibraţie mai joasă din jurul corpului şi astfel a apărut cu timpul încredinţarea că acolo are loc ieşirea corpului astral în călătoria sa. Ceea ce nu este adevărat. Tocmai de aceea facem asemenea precizări, cu detalii, tocmai de aceea am alocat un spaţiu atât de larg descrierii şi corecţiei acestor confuzii. 
Confuzii asemănătoare apar şi în alte situaţii, şi le vom studia în detaliu când vom discuta mai ales despre corpuri. 
Tot la capitolul corpuri, aşa cum am scris în deschiderea articolului prezent, percepţiile de sunet pot fi confundate cu efecte ale vibraţiilor, iar în viaţa curentă putem să folosim cunoaşterea unor asemenea confuzii, înţelegând fenomene mult mai complexe tocmai prin decelarea unor stări speciale, în situaţii speciale, chiar critice. 
Să luăm un exemplu în acest sens, deschizând astfel discuţiile despre corpurile fluidice ale sistemului nostru corporal, pe care îl vom studia în detaliu, prin vedere astrală, în viitor.
Toate corpurile sunt formate din canale – la fel cum ştim azi cum corpul fizic este format la fel din diferite feluri de vase destinate circulaţiilor din interiorul lui: fibre, vase pentru circulaţia lichidelor – sânge, plasmă – pe care le numim artere, vene, capilare. Fibrele sunt fire materiale compact distribuite în structuri de diferite feluri. Mulţi cred că energetica corpului fizic este creatoare de asemenea, la fel ca şi structurile pe care obişnuim să le numim “materiale” (organe), de elemente conductoare de energie: plexurile (subplexurile, canalele energetice), ca elemente singulare în plaja întreagă de structuri corporale. Ceea ce nu este adevărat, la fel cum dânşii nu cred că există corpuri materiale înafară de trupul fizic de care sunt perfect conştienţi. Dar ele fac parte dintr-o formă de corporalitate din materii cu vibraţii diferite: o corporalitate fundamentală, multistratificată, o numim fluidică întrucât circulaţiile sunt mult mai rapide decât în corpul fizic, care creează de fapt condiţii pentru constituirea corpului fizic (şi nu corpul fizic ar fi creator de structuri fluidice) şi, în continuare, această corporalitate hrăneşte corpul fizic, îl protejează şi supravieţuieşte, ca partea cea mai profundă a întegului sistem corporal, deteriorării sau distrugerii integrale a corpului fizic şi a dublului său eteric. 
Fiecare corp din materii cu vibraţii superioare celor a materiilor fizice, este constituit pe baza aceluiaşi principiu al canalelor de multe feluri. Plexurile nu sunt emanaţii ale corpului fizic, ci sunt structuri ale altui corp – corpul dublu eteric – care are o vibraţie generală superioară corpului fizic. Şi el este constituit din fibre = canale extrem de fine, puternic compactizate, necesare circulaţiei fluxurilor energo-materiale care susţin şi întreţin vitalitatea ambelor corpuri (corpul dublu eteric şi corpul fizic). Fiecare corp fluidic are plexuri – care sunt canale cu diametru mai mare, care au în structura lor alte canale (alăturate şi concentrice) care culeg, atrag fluxuri energo-materiale şi facilitează funcţionarea unor mecanisme pentru circulaţii ample de fluxuri energo-materiale hrănitoare pentru toate corpurile din sistem. O parte din fluxuri difuzează prin pereţii plexului în masa corporală către sistemele interioare de răspândire şi hrănire (energizare) a structurilor, unde îşi lasă o parte din energia lor masei corporale, de unde sunt atrase, în funcţie de energia lor remanentă, în sisteme de colectare şi evacuare către exterior. Partea din fluxuri care nu difuzează în masa corpului este eliberată în câmpul dintre corpuri, intrând în circulaţiile de fluxuri din exteriorul corpului. 
Aşadar, fiecare corp are astfel de canale diferit constituite pentru diferite funcţii, pe care la începutul studiilor noastre nu le cunoaştem bine, nu le ştim exact funcţiunile. Spre exemplu, în structura profundă a corpului cauzal, se pot observa canale mari, groase (formate şi ele, la rândul lor, din fibre subţiri, care hrănesc ţesuturile marilor canale). Observatorul este tentat (şi eu am fost, la rândul meu, la începutul studiilor mele) să creadă că numai corpul cauzal are asemenea canale, vizibile din primul moment: o împletire de canale mai groase sau ceva mai subţiri (dar nu atât de subţiri ca şi fibrele) care au rol de preluare şi gestionare a vibraţiilor provenite de la selectorul-amplificator de vibraţii şi transmise în continuare corpurilor mental şi astral, mai precis: subselectorilor de la corpul mental şi astral, care la rândul lor activează structurile interioare ale acestor corpuri (mental şi astral). Percepţia generală (ceea ce ne atrage atenţia în primul moment) este de sunet la corpul cauzal, aproape simultan cu imaginea care aproape nici nu ne mai interesează datorită noutăţii unor astfel de percepţii, o simfonie amplă de sunete, de aceea se şi spune că acest corp – corpul cauzal – procesează, guvernează sunetele: dar de fapt el procesează VIBRAŢIILE, iar observatorul, înainte de a percepe schimbările registrelor de vibraţie, percepe sunetele – ca o orgă de sunete suprapuse sau cu secvenţe diferite consecutive, unele în continuarea altora. Imaginea este aceea a unor canale cu diametrul foarte mare, asemănătoare plexurilor, dar care nu sunt plexuri, chiar dacă şi prin ele circulă fluxuri la fel ca prin orice altfel de structuri. Prin ele, datorită structurii lor speciale, credem la început că are loc propagarea sunetelor, dar de fapt astfel de canale conduc vibraţiile către corpurile în subordine, aproape nemodificate tocmai datorită structurii lor, într-un anume fel poroase, către corpurile următoare, către subselectorii de la corpul mental, apoi astral. Sunetele sunt doar efectele transmisiei vibraţiilor prin canale, atunci când căpătăm şi consolidăm capacitatea de clarauz. 
Acestea sunt confuzii legate de sunete, şi am mai discutat la începutul studiilor despre astfel de confuzii, de sunete ciudate, asociate unui dangăt lugubru de clopot funerar, la ieşirea dintâi în călătorie astrală conştientă. Sunt puţine astfel de confuzii legate de alte percepţii decât cele vizuale, de aceea m-am axat pe percepţii vizuale, care sunt mult mai concrete pentru om şi descrise cu mai mult lux de amănunte pe internet.
Sunt foarte multe aspecte interesante – şi mai mult decât atât, aspecte care ne ajută să înţelegem de ce unii oameni acceptă un anumit fel de muzică (spre exemplu: muzică de operă), în tonalităţi diferite, sau cu intensităţi diferite, sau în anumite momente şi nu în orice momente ale vieţii lor. Ne putem proteja astfel de ceea ce nu suportăm sau învăţăm să-i înţelegem şi să-i protejăm pe cei din jur care nu suportă ceea ce îndrăgim noi... 

5 comentarii:

Anonim spunea...

Translucid ,vibreaza si radiaza ,fiecare canal l-am vazut in lungimea corpului si nu orizontal .Dar radiatia are puncte din loc in loc (egale mi s-au parut )in care radiatia e mult mai puternica si perpendiculara pe canal .Radiatia era aurie ,iar corpul aveai impresia ca te afli deasupra unei entitati cu cap de om alungit si corp de carapace de broasca testoasa fara membre .Exact cum sunt alcatuite corpurile eterice ,fluidice ,etc asa erau si hainele strabunilor diafane cu canale verticale care nu numai ca vibreaza continu dar ai impresia ca curge ceva prin ele .Eu le-am vazut albastrii in degrade ,mijloc foarte deschis margini cu ceva tonuri mai inchise cuprinse de ceva ca o betelie (dar nu-i betelie face parte din material )in nuante de roz .A si sa nu uit mijlocul e incins intotdeauna cu un cordon cand alb cu insertii rozalii ,cand alb cu insertii albastrii dar sigur ciucurasii ,niste fire care ies din capeti rozalii si radianti .Seamana cumva cu o scriere veche :un triunghi isoscel sau echilateral care sub baza are 3 sau mai multe linii.
Despre zgomote ,sincer la inceput mai mult de jumatate din viata mea de fapt m-au speriat ceva de groaza ,tonuri atat de joase ,urechile se-nfunda ,nu te poti misca si cazi ,cazi .Acum de cand am avut accidentul si te-am cunoscut pe tine ,am rezolvat-o ,nu stiu sa-ti spun sigur cum dar cert e ca zgomotul are note mai sus ,nu mai e lugubru si a disparut caderea ,acum e ca un fel de restrangere si dilatare ,simt ca ceva imi mangaie picioarele ,e ca si cum ai avea pe tine tesaturi din cel mai fin borangic si simti ca cineva parca le ridica de pe tine cu incetinitorul .Dar eu pe mine nu m-am vazut niciodata in faza de dedublare .Doar simt .De cate ori mi-a fost extrem de frica am simtit ca ceva sau cineva ma cuprinde si ca fiecare celula a mea se simte iubita .
Liliacul ,asta-i mirosul pe care -l simt ,miroase a flori de liliac .Uneori cand ma trezesc simt inca mirosul pe piele dar eu de obicei n-am parfum sau gel de dus cu miros de liliac si stiu sigur ca-n timpul visului l-am simtit .

Anonim spunea...

Acum stiu sunt mov .Eu iradiez mov .Se intampla ceva ciudat de 2 saptamani ,nu ti-am zis ca vreau sa fiu sigura .Dar azi noapte am vazut o parte a mainii stangi radiaza mov cu auriu .Nu sunt inca sigura daca-i real ce-am vazut pt ca m-am trezit imediat si tot brusc am adormit.

Cristiana spunea...

La început m-am bucurat de gândurile tale, nu aveam intenţia să răspund expres, dar acum mi-a venit să scriu despre cele descrise de tine!!!
1. Radiaţia este întotdeauna perpendiculară pe canalele corpurilor noastre, trece în lungul canalului şi radiază perpendicular: susţine şi hrăneşte fiecare canal în parte şi iese din el, se împrăştie în corp.
2. Înţelegerea privind îmbrăcămintea este o îmbinare de nformaţii:
- cea străveche, dinainte de ultime glaciaţiune, creată prin materializare mentală, care proteja trupul de radiaţiile cele mai puternice din mediul înconjurător şi hrănea corpul eteric şi cel fizic în acelaşi timp. Avea structcuri profrunde extrem de bogate, care urmărea canalele eterice. La încheieturi şi în talie erau întărituri late şi puternice, la ajutătorii planetari erau structuri argintii şi aurii (unde argintiul şi auriul sunt împletiri de vibraţii foarte înalte).
- cea veche, după glaciaţiune, care era creată cât mai asemănător cu creaţiile dinainte, doar că erau realizate din fibre materiale prelucrate, aşa cum am descris în texte.
Percepute mental sau astral, toate par a vibra: vibraţia este şi proprie, a materiilor din care este realizată creaţia, dar şi a radiaţiei care pulsează , precum şi a modificărilor din câmpul eteric (îmbrăcămintea este în câmpul corpului eteric).

Cristiana spunea...

3. Cordonul alb este la origine acel loc de întărire la nivelul chakrei manipura - chakra centrală şi punctul ei corespondent în spate, pe partea dorsală. Acolo sunt pulsiunile cele mai puternice, de energiile cele mai bogate: radiaţii şi fluxuri care vin să aprovizioneze corpul eteric şi fizic prin manipura. Percepţiile arată nuanţe de culori în permanentă schimbare, în funcţie de vibraţia fluxurilor energo-materiale care vin de la corpurile superioare. Descrierea poate fi mult mai amplă, dar cred că este suficient pentru a înţelege în linii mari complexitatea fenomenului. Nu m-am băgat nici eu deocamdată în profunzimi mai mari - dar vin studiile despre sistemele corporale în continuare la capitolul Sisteme Spirituale de pe site (Bucuria cunoaşterii)

Cristiana spunea...

4. Tu ai avut nevoie să te obişnuieşti cu sunete cu tonuri joase (cu vibraţii joase) - aşa cum şi eu, de când eram copil am fost obşnuită cu miroasuri grele, pestilenţiale. Toată viaţa am avut de-a face cu asemenea situaţii, când eu îi încurajam pe cei din jur sau înţelegeam mirosurile omeneşti pe care alţii le dispreţuiau şi am încurajat oamenii să le considere normale, trupeşti, omeneşti.
5. În faza de dedublare nu m-am văzut şi nu am văzut locul unde eram decât o singură dată, la 16 ani, v-am povestit, când am făcut operaţie de apendicită.
6. Liliacul este floarea mea preferată (chiar pe la începutul lunii m-am trezit din somn în parfum de liliac), dar la perioade mari de timp corpul meu emană miros de cetină, care acoperă orice parfum aş folosi !!! iar parfumul pe care îl folosesc (deodorant Incognito şi parfum Rare pearls sau Today de la Avon) nu are nimic din parfumul de cetină ori liliac !!! Cât despre liliac... ştii că spuneai chiar tu că sunt multe chestii pe care le avem în comun !!!