Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

luni, 10 septembrie 2018

10. TRANSFERUL DE VIBRAŢIE LA ÎNTOARCEREA CORPULUI ASTRAL DIN CĂLĂTORIA LUI PENTRU AUTOSTABILIZARE VIBRAŢIONALĂ

I. IDEI PRINCIPALE
1. Nu numai orientalii au cunoştinţe profunde legate de structurile eterice ale corporalităţii umane; ele sunt prezentate în picturile religioase din mânăstirile noastre.
2. Ieşirea corpului astral protejat de canalul său energetic, are loc prin alungirea canalului energetic atât cât este necesar pentru fiecare întrupat în parte. 
3. Transferul de vibraţie are loc prin structurile ciliforme ale corpului eteric, care pornesc din interior, din preajma canalelor centrale împletite ale corpului eteric şi ies puţin înafara corpului eteric; ele sunt primele care primesc vibraţia echilibrantă a corpului astral autostabilizant, care vibraţie va fi preluată de întreg corpul eteric şi de corpul fizic. 

II. DETALII, DISCUŢII
Să încep cu o istorioară: 
După a doua iniţiere reiki, am perceput o imagine în interiorul corpului uman, care arăta cele trei canale centrale ale corpului dublu eteric, cu scurte legături laterale (provenite de la plexurile corpului dublu-eteric, care primesc fluxuri de la toate corpurile cu vibraţie superioară), învelite în acest „tub” cu aspect de pătură eterică strălucitoare, deschisă puţin într-o parte ca să se perceapă bine canalele interioare centrale împletite (Ida, Pingala şi Shushumna): dar de fapt această deschidere nu există, ci doar curiozitatea mea a cerut informaţia cu referire la ceea ce se află în interiorul acestui tub. Şi alţi cunoscuţi ai mei mi-au spus că au avut o viziune asemănătoare. Ulterior mi-a atras atenţia o pictură interioară, pe unul din pereţii mânăstirii Humorului (dintre mânăstirile fortificate din nordul Bucovinei), picturi înfăţişând imagini asemănătoare celor percepute de noi.


La fel, la mânăstirea Vatra Moldoviţei:

Picturile aduc în vedere, şi astfel în cunoaştere, pe lângă canalele interioare eterice şi legăturile eteric-astrale ale gâtului (cele două “urechi” laterale de la baza gâtului, din icoane), foarte dezvoltate la cei care nu vorbesc mult, iar atunci când vorbesc – o fac la nivele înalte de spiritualitate şi echilibru al intensităţii vocii. Vom discuta pe larg cu alte prilejuri despre învăţăturile de diverse feluri cuprinse în patrimoniul spiritual român. 
Din structurile corporale paralele cu axul vertical al sistemului corporal, se lungeşte – ATENŢIE AŞADAR! NU se desprinde – structura protectoare a corpului astral, cu corpul astral în interiorul lui: corpul astral nu se lungeşte la rândul lui cât se lungeşte canalul (se percepe alungit doar în prima fază, în interiorul sistemului corporal), canalul îşi începe alungirea ieşind din sistemul corporal şi rămâne prins de sistem doar prin rădăcinile sale legate de canalul general de destin, purtând în “vârful” lui corpul astral ghemuit sferic prin înseşi funcţiile corpului. Tot acest complex astral iese înafara sistemului pe direcţia axului canalului central (aliniat coloanei vertebrale), rămânând însă prins solid de sistem.

CÂTEVA IDEI PRIVIND MECANISMUL RESTABILIRII VIBRAŢIEI SISTEMULUI CORPORAL
Pentru reamintire şi uşurinţa urmăririi, se poate urmări pe următoarea schemă configuraţia generală a sistemului nostru corporal:

Fig.1: Schema generală a sistemului nostru corporal

Mai întâi sunt necesare câteva idei despre acea porţiune asemănătoare cu un “canal” susţinător, protector al canalelor centrale ale corpului dublu eteric care asigură o vitalitate deosebită măduvei spinării pentru susţinerea omului în poziţie verticală şi în timpul tuturor activităţilor sale. Aşadar nu este un canal propriu zis, , ci o porţiune întărită a structurilor corpului dublu eteric, care primeşte toate fluxurile care vin prin plexuri de la corpurile fluidice superioare şi sunt păstrate temporar în această parte a structurilor corpului eteric. Ea cuprinde o reţea fină de canale interioare minuscule (la corpul fizic numim “bogat vascularizată” – putem folosi şi aici această exprimare), cu rol de captare şi păstrare în interiorul lor a fluxurilor şi energiilor lor: fluxurile intră în canale, iar structura ţesuturilor dintre canale păstrează energia şi toate la un loc apar ca o întăritură a corpului dublu eteric de jur împrejurul canalelor centrale (Ida, Pingala şi Shushumna) ca un cilindru protector şi hrănitor în acealşi timp. Dar în acelaşi timp acest cilindru interior are şi rolul de a păstra legătura cu corpul astral şi prin el corpul astral echilibrează vibraţional corpul dublu eteric, care în continuare va echilibra la rândul său şi corpul fizic. 
De la corpul dublu eteric pornesc nu numai plexuri pentru primirea fluxurilor de la corpurile superioare, ci şi o serie de canale subţiri care ies înafara corpului dublu eteric (care depăşeşte cu puţin corpul fizic): cu mult mai puţin decât alte canale cu rol asemănător celui al plexurilor corpurilor fluidice; dar în nici o epocă de evoluţie ele nu se lungesc cu nimic, în timp ce canalele centrale ale plexurilor se lungesc toate în condiţii de vibraţie înaltă a planetei. Toate canale subţiri pornesc din apropierea acestei părţi întărită a corpului dublu eteric, şi ies puţin în exteriorul corpului eteric ca nişte cili vibratili foarte scurţi care nu se alungesc, au o vibraţie foarte înaltă, iar în interiorul lor au o structură asemănătoare plexurilor. În acest fel cilii culeg şi ei fluxuri energo-materiale, suplimentar, cu vibraţie foarte înaltă - fără însă să depăşească nivelul vibraţiilor eterice – dar oricum mai înalte decât restul canalelor şi plexurilor corpului eteric. 
Vom vedea în alte studii cum au fost folosite asemenea structuri ale corpului dublu eteric, în mod cu totul conştient, pentru derularea diverselor activităţi umane în străvechimi, înainte de ultima glaciaţiune. 
Prin cuplarea corpului astral la revenirea din călătoria astrală derulată pentru autostabilizare vibraţională în primul rând, aceşti cili canaliformi se echilibrează vibraţional şi de la ei – toate celelalte structuri ale corpului dublu eteric şi apoi întreg corpul fizic.
Ieşirea corpului astral însă nu are loc prin această structură, dar ea este puternic întăritoare şi pentru corpul eteric, şi pentru corpul astral cu legăturile sale puternice cu corpul dublu eteric, prin vibraţia ei foarte înaltă. 
O schemă va fi şi mai edificatoare:


Fig.nr. 2: Corpul astral în călătorie astrală
Legendă: 
Fig.nr. 2a: alungirea canalului corporal astral, în interiorul căruia se află corpul astral, pe direcţia canalului central în sus (pe direcţia canalului de universalizare);
Fig.nr. 2b: alungirea canalului corporal astral, cu corpul astral sub formă de glob, de sferă, pe direcţia canalului central (a canalului de universalizare, niciodată altă direcţie, de aceea fac atâtea precizări);
b1: vârful canalului corpului astral, cu deformarea în dreptul componentei canalului astral al sahasrarei (al plexului coroanei).

Să reţinem că autostabilizarea vibraţională este baza existenţială a călătoriei astrale la orice vieţuitoare pământeană, prin care îşi recuperează vibraţia în structurile de autostabilizare vibraţională   (părţi ale matricei eterice a planetei).
Toate aceste structuri – energetice şi materiale – ne arată siguranţa pe care o prezintă un asemenea sistem. Ele sunt puternice, echilibrante, căci vor trebui să susţină corporalitatea pe care o folosim ca entitate astrală, în continuare după decesul fizic. 

3 comentarii:

Unknown spunea...

Tu ce crezi pictorul avea cunostintele necesare sau preotul i-a dat comanda cu explicatiile de rigoare?

Cristiana spunea...

Tema aceasta este foarte complexă, deşi nu prea pare la prima vedere, sau oricum eu aş discuta despre asta ore în şir !!! Pentru că am văzut nişte picturi şi mozaicuri care m-au făcut să-mi stea inima în loc... O să scriu mult mult când voi începe mânăstirile fortificate din nordul Bucovinei,acum am pus aşa, în trecere aceste fotografii.
Pictorii de mânăstiri erau oameni deosebit de evlavioşi: ei stăteau săptămâni în şir în post - cred că şi rugăciune, pentru a se lăsa inspiraţi de Dumnezeu. Azi numim meditaţie, iar postul este purificator şi nu numai: este post nu numai de hrană, ci şi sexual, ceea ce înseamnă conservarea energiilor. O recluziune totală de multe ori, bineînţeles discutăm despre lucrările bisericeşti aici. Deja erau pictori renumiţi în branşa lor, pe de o parte făceau de copii acest lucru, pe de altă parte erau deja obişnuiţi cu viziuni, procedura le era cu mult înainte obişnuită. De aceea un cunoscător al astralului va avea o înţelegere rapidă a unor aspecte pe care un neobişnuit cu asemenea lucruri nu le poate vedea sau înţelege. Undeva la Voroneţ mi se pare, există o mică imagine pe care nu o poate sesiza decât cineva care a văzut cum apar şi cum se derulează o cerere, un apel al altuia în corespondenţa mentală: apare un fleş care se deschide ca o zorea (florile, zorelele) nu găsesc acum o altă comparaţie, sau ca o paraşută, cu partea îngustă spre omul care cere corespondenţă, dialog, de o anumită culoare pe fondul ei, care indică vibraţia lui, iar partea lată, mare, este spre corespondent, cu o imagine: ori a emitentului, ori direct ce vrea să arate - un peisaj, un grup de oameni, de animale, o constelaţie, etc. Dacă nu ai văzut aşa ceva în viziunile proprii, treci cu privirea fără nici o problemă peste acel fragment. Mie mi s-au muiat piciorele, m-am ţinut de prietenii din jur să nu cad şi din acel moment cu toţii am început să privim altfel picturile murale vechi.
Sau sfinţii aceştia, sau un sfânt despre care se spune că fiind în sihăstrie foarte frig, Dumnezeu a făcut să-i crească pene, fulgi pe dânsul: azi ştiu bine că corpul dublu eteric poate avea nişte canale care ies puţin înafara corpului care se umple cu energie şi la unii arată ca o blană, la alţii ca nişte pene pentru ca ele pot avea diverse structuri la vârful dinafară. Să mă opresc aici, ai înţeles tu.
Părintele Arsenie Boca ţinea post şi de vorbă: nu vorbea cât picta - la biserica Drăgănescu de lângă Bucureşti se specifică în prezentare acest lucru - dacă era nevoie de un sfat - scria pe hârtie, dar nu scotea nici o vorbă: conservarea energiei. Biserica Drăgănescu este uluitoare, o să descriu cât am să pot mai mult, o să încerc să mai ajung o dată acolo (nu avem voie să fotografiem).
Deci toate sunt reale, urmare a viziunilor, desigur multe sunt interpretabile, dar un cunoscător vede imediat. Poţi explica de ce a pictat aşa, nu pot eu acum să scriu, să descriu ... Dar mă voi ocupa, trebuie.
În vechime preoţii ştiau multe, azi nu sau nu vor să spună, oricum multe nu le ştiu şi devalorizează - ca să nu spun altfel - preoţii care ştiu. Preoţii din BOR ştiu, de exemplu, că apariţia de mir pe pereţii bisericilor este un fenomen natural, dar păcatul lor este să denigreze preotul bisericii (că ei au pus ulei acolo)chestia asta am trăit-o personal, fiind în mijlocul evenimentului. Şi nu singura dată, de două ori am trăit acest fenomen. Dar nu se doreşte cunoaşterea fenomenelor, altfel se va ajunge la a înţelege că fenomenul Luminii de Înviere este tot natural (am scris aici despre asta) şi la noi spre exemplu, apar fulgere şi bulgăraşi de lumină asemănători ca la Ierusalim, la Boziorul Buzăului, pe Ceahlău, în pădurea Hoia-Baciu de lângă Cluj, etc.
Mai discutăm !!!

Cristiana spunea...

Ţi-am răspuns la altă postare, mai am de răspuns la încă una, sper să le fi văzut.