Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

miercuri, 9 octombrie 2019

IUBEŞTE PLANTELE ŞI ANIMALELE CA PE TINE INSUŢI...


Am citit ceva foarte frumos undeva, un titlu de articol: învaţă copiii să iubească animalele!
Aş mai adăuga: învaţă copiii să iubească şi plantele !!! Neatenţionaţi de părinţi şi oamenii din jur, copiii calcă florile în picioare, le rup ...şi vezi copii şi părinţi cu floricele ofilite în mână sau ieşind din buzunarele rucsacurilor. 
Îmi amintesc cum, dintr-un grup de tineri, acum vreo câţiva ani, unul m-a întrebat vădit batjocoritor: "Da'ce le fotografiezi cu atâta patos, doamna??!!..." Le-am explicat zâmbind că, decât să le rup, ca să se vestejească şi să le arunc la sfârşitul zilei, mai bine le las să trăiască şi eu rămân cu fotografii splendide! Şi abia aştept să ajung acasă să le pun pe facebook !!!
Se făcuse linişte... îmi ascultam vocea pe care încercam s-o fac cât mai melodioasă... Tânărul mormăi un "Mdaa..." moale şi se depărtară cu toţii. Ceva se mişcase în sufletul lor, nu mai era aplombul acela vitejesc care aştepta o răţoire gen "Da' ce vrei de la mine??" sau ceva asemănător...
Eram bucuroasă... Nici nu mai simţeam nevoia să mă străduiesc să ajung la cascadă , m-am aşezat pe o piatră mângâind florile, iarba...

 Eu nu am reuşit să determin oamenii din jurul meu să nu-mi mai ofere flori, de ceea am renunţat şi mă oblig de vreo câţiva ani să stau cu flori pe masa de lucru şi în camera mamei. Le mângâi în fiecare dimineaţă, la fel ca şi florile din ghivecele din balcon, le spun "Bună dimineaţa!!!" şi mă bucur de ele în timp ce scriu...

Din nefericire - şi nu vreau să jignesc pe nimeni - cel mai des am auzit acest lucru: că plante şi animale nu au suflet... Iar când asemenea cuvinte vin  din partea cadrelor bisericeşti, care consideră că numai omul  are suflet, şi astfel poate lua legătura cu Dumnezeu prin "aleşi" (deci nu toţi oamenii ar putea comunica direct cu Dumnezeu), în timp ce restul vieţuitoarelor din jur formează un covor (mai recent: o "iluzie") aşternut de Dumnezeu la picioarele omului, pentru a-l folosi. Este dureros, dar se bazează pe ideea de sorginte iudee cu referire la faptul că toţi oamenii care nu sunt iudei sunt animale. Creştinismul a făcut totuşi un pas înainte şi a recunoscut că toţi oamenii sunt suflete întrupate, dar păstrează ideea că ce nu este om nu este decât covor fără viaţă. Protestantismul a adus iar un pas enorm înainte, considerând că orice om poate comunica direct cu Dumnezeu (nu ştiu acum dacă chiar toate cultele protestante).
AŞADAR SĂ NU UITĂM NICIODATĂ:
TOATE VIEŢUITOARELE, DAR ŞI PLANETELE ŞI STELELE AU SUFLET, SUNT SPIRITE ÎNTRUPATE AFLATE ÎN FAZE DIFERITE DE EVOLUŢIE.


Vă îmbrăţişez cu mult drag !!!

4 comentarii:

simona spunea...

Vezi tu eu nu sunt o fire bisericoasa ,candva o sa-ti spun de ce .Dar intotdeauna am vazut in culorile florilor ,in forma lor ,in verdele crud al ierbii ,in cantecul mierlei de la ora 5 in diminetile de vara,am vazut ca D-zeu ma iubeste ,le-a creat anumit pt mine .Mi-e dor de Gypssy ,mi-e dor sa-i aud labutele pe podele ,mi-e dor sa se mai bucure cineva ca am ajuns acasa ,mi-e dor de ochii aceia de culoarea coniacului , de blana neagra si lucioasa dar cel mai mult mi-e dor sa-i simt caldura cand se inghesuia la picioarele mele .
Cu mult timp in urma am intrebat fete bisericesti ce a vrut spune biblia cand D-zeu ia dat in grija lui Adam animalele ,a fost prima porunca a lui D-zeu catre om .Mi s-a spus ca a fost facut stapan pe ele si ca nu trebuie sa luam motamo ,ca-i interpretabil .Sincer m-am gandit ce carte-i aia de la D-zeu care-i interpretabila?Cam asa cum ii si legea in Romania ,e interpretabila depinde cine-i in fata judecatorului .Cred ca de fapt asta a fost al doilea lucru care m-a facut sa fug de biserica si sa-mi pun intrebari ,prea interpretabil zeul Iahve care ni se prezinta .Oricat am fugit de religie pe D-zeu nu l-am putut uita ,doar ca n-am vrut sa cred niciodata ca-i mic si egoist ,ca iubeste un sg popor ca a avut grija sa faca un foc vesnic ,ca trece prin foc si sabie un popor in favoarea altui popor .
Parerea mea e ca florile au fost facute sa ne bucure sufletul ,arheologii spuneau ca in lumea dinozaurilor la inceput nu existau deloc flori ,iar mai tarziu erau foarte putine ,dar era lumea lor si trebuiau sa se hraneasca cu ierburi si sa invete alte lucruri ,dar lumea noastra -i plina de culoare si da iubito nici mie nu-mi plac in vaza florile ,de aia le las in gradina ,de cate ori deschid fereastra ma saluta si sincer credeam ca doar eu vorbesc cu sporul casei ,cu begonile ,petunile muscatele si cu toate florile mele .Acolo in gradina mea cu flori e psihologul meu ,oricat de suparata as fi acolo trece ,acolo cu mainile-n pamant .
De ce in visele mele florile au niste culori mai vii ,mai pronuntate si gazele zici ca-s pictate ,nimic nu-i mat totu-i stralucitor ?Ultima data visam ca eram copil si treceam printr-o mare de flori ,toate dar toate erau cu mult mai mari ca mine s ele isi aplecau
florile ca sa le vad ,gandacelul a fost rege ,verdele ala crud m-a izbit nu pot sa-i uit culoarea .As vrea sa inteleg tot ce vad ,as vrea sa fiu mai desteptea dar si mai inteleapta ,Creatorul celor vazute si nevazute mi-a dat tot ce as fi avut nevoie de a avea aceste doua lucruri ,mi-a dat creier ,minte ,constiinta (desi asta doare cand mai calc in strachini),constienta .Dar ...m-am luat cu viata draga mea si-am uitat ,cum ne mai prindem in micile probleme ale vietii si ce mari ni se par .
Hai la noapte sa zburam printre stele ;
Hai sa ne spuna secretul lor ,
Hai sa ne zica ce-a fost in viitor .

Cristiana spunea...

Simona, deși inițial am luat ce mi-ai scris ca pe gândurile tale, de care mă bucur mereu! m-am gândit să îți scriu câte ceva din experiența mea:
1. Din nefericire necunoașterea profunzimilor scrierilor vechi ne obturează calea spre înțelegeri necesare. Dumnezeu l-a făcut pe om ”stăpân” pe viețuitoare este o exprimare metaforică pentru oameni care nu înțelegeau la acel moment (plus modificările și tăierile ulterioare) faptul că ceea ce azi numim ADN-ul uman cuprinde absolut toate secvențele tuturor viețuitoarelor care trăiesc în același timp cu omenirea pe planetă. Întotdeauna va fi pe orice planetă cu întrupați cu corp fizic de manifestare o specie care să cuprindă caracteristici ale tuturor celorlalte specii, indiferent dacă aceea este creatoare sau nu. De exemplu, ceea ce știu azi este că Amoniții au fost o specie atotcuprinzptoare pentru speciile pământene de la acel moment, în altă epocă au fost saurienii până la intrarea spiritelor umane pe planetă la întrupare cu corp fizic (au fost cu corpuri astrale în timpul ultimei perioade de evoluție a saurienilor, ajutându-i din apropiere ca ajutători astrali, dar nu punem în discuție decât din momentul terminării creării speciei umane, așa cum știi acum).
Să luăm în considerare că nu Dumnezeu a scris nici Vechiul Testament, nici pe cel nou, nici alte cărți, ci tot de oameni care au luat ce și-au mai amintit din cele vechi pentru ei, uneori denaturate inconștient sau chiar foarte conștient. Deci Dumnezeu doar nu a pedepsit pe nimeni, ci ne-a lăsat pe noi să trăim și să descoperim adevăruri, șiruri lungi de adevăruri pe care azi cam nimeni nu le mai poate ascunde.

Cristiana spunea...

2. Da, și eu m-am mirat enorm de faptul că în viețile mele de început nu am văzut nicăieri flori !!! Da, așa este mult mai târziu au intrat la întrupare spiritele planetelor care se înmulțesc prin semințe de la flori, aveau nevoie acele spirite de o vibrație mult mai joasă, naturală, pentru evoluțiile lor pe o planetă extrem de complexă. Fiecare popor de spirite suportă anumite condiții planetare: în cazul nostru, nu că asemenea spirite nu suportau vibrații mai înalte, ci nu suportau în același timp și vibrații înalte, și un volum uriaș de întrupați pe aceeași planetă, reprezentând grupuri spirituale extrem de variate în evoluțiile lor. Sunt planete care au numai plante cu flori și încă doar 2 3 alte grupuri spirituale, sau altele care au biosistem doar în apele oceaunului și nicidecum pe părțile pământoase ale planetei (chiar o să discutăm despre astfel de planetă la Studiile Istorice).

Cristiana spunea...

3. În vise, în călătorii astrale, vedem lumea cu senzorii corpului astral, care are vibrația mult mai înaltă, iar senzorii lui sunt de o complexitate mult mai mare, pentru funcțiuni deosebit de complexe. Vedem mult mai puternic aura - luminiscența fundamentală, auzim sunetele lor fundamentale ca valuri de muzici extrem de armonioase (pe ele nu ni le amintim de cele mai multe ori, încă) și ni se par cu o vitalitate mult mai puternică, pt că le percepem vibrația fundamentală. Ele sunt așa și în viața curentă, doar că deocamdată nu le putem noi percepe. Pentru conștiență cu corpul fizic, trebuie să mai așteptăm până în viața viitoare, când vibrația planetară va fi foarte înaltă, și corpurile noastre cu toate straturile dezvoltate, deci și percepțiile vor fi mult mai variate, profunde, complexe. Dar și sarcinile noastre vor fi mult mai complexe și le știm bine, și le vom face la un nivel extrem de înalt.