Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

duminică, 8 ianuarie 2012

PINK MONDAYS: 9 ianuarie 2012

... FRUMOASA MEA DUNĂRE ALBASTRĂ...
Tu, Dunărea mea măiastră... vii din străfundurile vremurilor cu oameni cuminţi şi buni... cu mersul lor blând, uşor... plutind la faţa pământurilor şi apelor...
... Tu porţi cu tine de milenii speranţele de bine ale tuturor celor care te-au iubit!! Tu porţi cu tine râsul cristalin al copiilor desculţi pe malurile tale şi glasul subţirel al femeilor ce-şi cântau munca şi iubirea în oglinda apelor tale...
Dunărea mea Albastră....
... Stau în ziua iernii noastre cu amintirea Sânzienelor petrecute pe malul tău, când împleteai, sub ochii mei, miresmele dulci-acrişoare ale ierburilor sălbatice cu gâzele cernute în cale de îngerii luminoşi sub porţile astrale arcuite spre tăriile cerurilor ...
Mi-e tare, tare dor de tine, scumpa mea Dunăre albastră...




Vă doresc să valsaţi uşor şi blând întreaga săptămână, dragii mei

7 comentarii:

Nima spunea...

O saptamana minunata ! >:D<

Cristiana spunea...

Va fi, scumpa mea, cu siguranţă, sub raza sufletului tău cald !!!
Să fii sănătoasă şi fericită, Ni !!

Nima spunea...

La multi ani draga mea !
Sa-ti fie cu sanatate, bucurie si implinire .
Vazutul si Nevazutul sa te-nconjoare cu dragoste >:D<

¸¸.*☆˚ˏֶ.✫ • * ¨ `* °☼✲

Şerban Tomşa spunea...

Cristiana,
îmi este tare dor de tine ! Te îmbrăţişez.

Şerban Tomşa spunea...

La mulţi ani, Cristiana ! Să ai parte de tot ce-ţi doreşti în viaţă ! Te îmbrăţişez cu drag.

Karina spunea...

La multi ani !!!! Multa fericire si sanatate si sa nu uit si de prosperitate:)

Vasile Dumitru spunea...

Eu sunt un "ciulin al baraganului", cu indelungi popasuri dunarene. Tu?